Zakup materiałów biurowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sadowiu.
- Drukuj"/> artykuł: Zakup materiałów biurowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sadowiu."/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Zakup materiałów biurowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sadowiu."/>
Sadowie, 15.11.2018r.
Zapytanie ofertowe
Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30 000 euro
I. Zamawiający:
Szkoła Podstawowa w Sadowiu
27-580 Sadowie
Sadowie 94
Tel./fax 15 8692 403
Mail: szkolysad@wp.pl
Zaprasza zainteresowane firmy do złożenia oferty cenowej na „Zakup materiałów biurowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sadowiu”
II. Niniejsze zapytanie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie nie podlega Przepisom Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z art. 4 pkt. 8 Prawo Zamówień Publicznych /Dz.U. z 2017r., poz. 1579/ ze względu na wartość zamówienia poniżej 30 000 euro.
Zamawiający – Szkoła Podstawowa w Sadowiu, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym.
III. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup materiałów biurowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sadowiu” :
- Papier ksero A4
- Papier ksero A3
- Papier ksero kolor
- Koperta biała mała
- Koperta biała C4
- Koperta duża biała A4
- Druk polecenie przelewu do druku 4 odcinkowy
- Druk rachunek uproszczony
- Koszulki
- Kreda biała
- Druk kwitariusz
- Druk delegacja
- Druk karta analityczna
- Druk karta drogowa
- Skoroszyt z przewleczką
- Skoroszyt papierowy
- Dziennik korespondencji
- Druk przelew / wpłata A6
- Segregator FCK A4/5 -
- Segregator FCK a4/7
- Folia do bindowania bezbarwna 0,2 mmA4
- Skoroszyt euro
- Tusz do stempli czerwony
- Klej w sztyfcie
- Zszywka 24/6
- Ołówek – 10 sztuk
- Długopis niebieski, czarny, czerwony
- Taśma klejąca mała
- Taśma klejąca szeroka
- Kartki małe zwykłe
- Kartki samoprzylepne
- Gumka
- Korektor
- Zeszyt 32 kartkowy w kratkę
- Papier do faxu 210mm /1 sztuka/
- Papier do kalkulatora 57mm x 25m /10 sztuk w opakowaniu/
- Sznurek murarski
- Wkład do długopisu
- Zawieszki do kluczy
- Papier kancelaryjny
- Płyty CD-R
- Druk nota księgowa
- Temperówka z pojemnikiem
- Baterie alkaiczne paluszki
- Druk Spis z natury
- Kalka ołówkowa
- Antyrama
- Marker olejowy
- Spinacze
- Druk raport kasowy
- Karton wizytówkowy
- Taśma dwustronna
- Zakreślasz
- Szpilki kolorowe
- Pinezki
- klej magic
- Tablica korkowa
- Zeszyt kratka 80
- Kreda kolor
Powyżej podano najczęściej kupowane artykuły.
IV. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
V. Ofertę pisemną należy złożyć w siedzibie szkoły/ przesłać na w/w adres lub fax-em, mail / z podaniem ceny brutto.
Termin składania ofert do dnia 10 grudnia 2018r.do godziny 14:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Szkoły Podstawowej w Sadowiu i jego następstw prawnych o zawarcie umowy i zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcie umowy z wybranym oferentem oraz nie udzielania odpowiedzi oferentom, których oferta nie zostanie uznana za najkorzystniejszą.
VI. Ceny brutto oferty musi być podana w PLN.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Oferentowi, który przedstawi najniższą cenę.
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2018-11-15 12:54 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-11-15 00:00 | przez: Administrator |
Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Sadowiu | |
Odwiedziny: | 988 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.